The new do

(Hur cool är inte Matilda då som har gått och klippt av sitt långa hår och gjort en total förändring!!! Hon passar hur bra som helst i det! Man blir ju lite sugen på att göra en förändring som syns också och inte bara känns….)

Då har vi sparkat igång HEJDÅ-veckan rejält. Tre fikor. Bam! BAM! BOOM!

Känns bra, förmodligen för att jag inte riktigt fattar att jag inte kommer träffa de här människorna igen på ett tag. Är väldigt glad att alla mina vänner inte är hemma (EH typ Jenna… EHEHEHH typ Fia), hade inte pallat säga hejdå till alla på samma gång!

Först blev det en liten frulle på espresso house med vackra Victoria som åker till Thailand imorgon och är borta i tre månader. Sen blev det en HELT NY FRIPPA (not) till mig! (Som vanligt känner man bara skillnaden) HA! Och efter det blev det lunch med Matilda på Grand (skitgod mat). Efter två timmars mys där sa vi hejdå och jag traskade iväg till gymmet. Sen bar det iväg hem för en dusch och sen ner i stan igen för en bit mat med Vera och Robin. Så med andra ord – en jäkligt bra dag!

Nu ska jag ta ett glas juice och gå och lägga mig!

 

3 reaktioner till “The new do

  1. WOW MATILDA! SNYGGT!
    Melissa vi har sagt hej da vad vi ska.. Nasta gang blir det bara hej sen tror jag att jag stannar med dig ett tag tills jag trottnar RIKTIGT mycket, kanske kan jag lamna dig igen da.. For ett litet tag. LYCKA TILL NU, ALSKAR DIG ❤

    1. Ja, vi sa hejdå så att det räckte! 😀 Du är SÅ välkommen så! Jag tar med lite av dina kläder så att du verkligen VERKLIGEN måste komma till Paris. Nu har du liksom flera anledningar 😉 Du får stanna så länge du vill finaste du! Gud vad jag saknar dig! ÄLSKAR DIG PUSS

Lämna en kommentar